slut

Vi åkte till HC, han blev pigg bara att komma ut tror jag=)
Läkaren kollade, kände och lyssnade och sa att vi tar inget prov på honom för han är ingen riskgrupp och han är pigg för övrigt men vi vi host medicin till honom som jag hoppas nu ska hjälpa, vi sätter oss i bilen och jag börjar känna mig jätte dålig, Sören skjutsar hem oss och jag känner mig yr, Edwin får välling, för jag känner att vi måste sova, för jag kan inte vara uppe, vi somar och sover i 2 timmar.

Men jag är inte på topp då heller, mamma ringer och jag grinar i telefonen,för jag är så slut.

När sören kommer hem lägger jag mig och han får Edwin att somna oxå sen har vi sovit, jag somnade före kl 18 tror jag

Vaknade vid 03 men somnade om.

Nu känner jag mig bra igen, lite snorig och lite huvudvärk men annars så.

Edwin har sin hosta och är lite snorig men igen feber.

Men tror även det är tänder på G.

Åker hem nästa helg för det rä dop på lilla kusin Alice, sen blir jag och Edwin kvar i Ramsele hela den veckan, det ska bli skoj, alla jobbar men ändå=)

kram från oss

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar efter er.Kram mamma

2009-11-21 @ 09:54:33
Postat av: Camilla

Ok, då kanske jag kan komma upp nån dag så att vi kan ses, det vore skoj =)kram kram

2009-11-21 @ 10:13:50
URL: http://camilla82.bloggplatsen.se
Postat av: Therese och Edwin

Vi längtar efter er oxå. kram från oss

2009-11-21 @ 10:52:39
Postat av: helene

Hej Önskar jag kunde vara nära och hjälpa er, jag vet hur det är. Hoppas allt blir bra, hoppas ni kommer till backe nån dag när ni aä i ramsele. kram

2009-11-21 @ 15:25:27
Postat av: Therese och Edwin

Helene: jag hade oxå önska att alla var närmare, inte bara när han är sjuk utan alltid.vi är piggare men han har fortfarande väldig hosta. Kommer inte ha någon bil då men det kanske löser sig. kram från oss

2009-11-21 @ 18:50:19
Postat av: Anonym

Kommer gärna och hämtar er en sväng, så roligt med sällskap. Längtar efter er..

Kram/ carola och alice

2009-11-22 @ 05:56:19
Postat av: Thrss

2009-11-22 @ 14:00:35
Postat av: therese och edwin

carola och alice:Vad gullig du är, vi längtar oxå

2009-11-22 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0