späckad dag

För det första har edwin inte ätit mycket idag, knappt gröt ingen lunch, tidigare middag men nästan inget då heller, vad gör man??????

I alla fall så har vi varit på stan med Malin och Emmy, vi gick strax före 11, hittade en topp för 49,50. bra pris tyckte jag=)

Sen så bar det i väg till tandläkaren, Malin var så snäll att följa med. Edwin hade somnat och Emmy med så hon stannade ute, när jag kom tillbaka så hade edwin vaknat precis när jag hade gått in men det hade gått bra ändå.

För min del gick det bra oxå¨, fortfarande inga hål, bara tandsten.

Sen ringde Lina och Ludvig så då tog vi oss till Tages och åt lite mat och tårta på det=)

Det har varit en jätte bra dag med mycket skoj och skratt.

Har presic kommit hem, ska göra lite mat, sen ska vi på kalas.

Kram från oss



Kommentarer
Postat av: helene

Hej på er, det är ingen fara om han inte äter, dom har ju sina perioder och jag är säker på att han äter sin välling, så var inte orolig gumman du ska se att det blir bättre. kram

2009-11-24 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0