2 månader kvar

Ja, det är det tills våran lilla älskling blir 1 år, han blir alltså 10 månader idag. Hipp hipp hurra

Dagarna bara rinner iväg, jag har jobbat lite då och då men nu blur det slut på det för Sören ska börja på sin lärlingsplats.

På måndag ska vi på BVC, det blir spännande och se vikt och längd,det är även en 10månaders kontroll.

Nu ska jag bjuda på lite bilder, mormor ringde och vill att jag skulle skicka bilder på mms men jag lägger ut det här istället.





Det var lite smått och gott

 

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Karina

Hej!

Oj så stor kille han blivit. En riktig goding!

Redan igång med flickvän är han också , det ska tydligen börjas i tid, nuförtiden :)



Många kramar till er alla från Karina och Ingemar

2009-10-30 @ 17:54:31
Postat av: moster ems

underbart söt :) gud vad stor han blivit.. längtar till jul !

2009-10-31 @ 16:43:41
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: mormor

Å. vad mormor längtar efter sin lilla goding.

2009-11-01 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0