fullt upp

Idag har det varit mycket:

Det började med att Edwin vaknade 03.30, jag trodde klockan var mycket mer men han fick lite välling och vi somnade om till 07,30, sören klev upp med Edwin och jag fick sova en stund till.

Sen så bar det iväg till öppna förskolan, vi har inte varit där på ett tag men nu ska det blir ändring, det var jag,lina och anna med våra underbara barn.

Fick vet när vi kom dit att det har varit så lite föräldrar/barn varje dag men idag var det nog närmare 15 st, det var barn vart man än tittade=)

Edwin började bli trött där vi 12, han hade då varit vaken sen 07.30, så vi packade ihop och gick hem, han sov bara en halvtimme.

När jag vi kom hem så bakade jag bullar, det blev inte världens godaste men dom går att äta.

Sören monterade in den nya bilstolen idag, så vi for en sväng så Edwin fick prova den, han såg ut som han tyckte den var bra, han satt bra i den. tanken är att vi ska montera ut airbagen så han kan sitta fram.

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0