lite av varje

Nu var det ett tag igen, semestern är slut så nu har man börjat jobba och Edwin har börjat dagis, var hem en sväng till på semester, det var ramsele/edsele veckan då så det var något varje dag, så det var kul och bra väder var det oxå.

 

Kommer hem till stan och är inte hemma länge innan moster Emelie kommer och är med oss i en hel vecka, det har varit så roligt att bara få vara, vi gick ut på fredagen när stråket började, mycket trevligt, det kanske kommer några bilder så småningom=) sen i måndags kom mor o far in så vi gick på stårket och åt lunch som vi alltid gör. Edwin somnade precis då, så man fick äta i lugn och ro=) hann gå på stan lite oxå.

 

Moster åkte tillbaka i torsdags, det blev så tomt, får se när vi ses igen.

Samma dag åkte jag och köpte en mobil, för den jag har lånat av mamma, funkar inte laddaren på och min gammla är vissa knappar knasig men den fungerar, men då vet jag inte vart laddaren är=) i alla fall köpte ne mobil kommer hem och den fungerar inte, då är den bunden till telia, och det trodde jag funkade för jag har halebop och antog att det går ju via telia, så jag ringer dom och dom säger att kom upp.

Åker upp och får lämna in mobilen och får en ny för samma pris men kruxet är att den skulle inte komma förrän på fredag. men jag fick ingen mobil på fredag heller för jag skulle tydligen ha lämnat kvittot där på torsdagen då hade jag typ anmält att jag skulle ha en, så nu får jag snällt vänta till nästa fredag.

 

Det blev mycket det där, förstår om ingen förstår vad jag menar, knappt så jag gör det själv.

 

Har nu jobbat helgen, ny vecka i morgon, får se vad den har att erbjuda.

 

mor och far har även varit hit idag oxå, på en snabbvisit, hjälpt mig att plantera några blommor jag har fått och sen har vi bytt gardiner i vardagsrummet, det blev så fint. Det är så roligt att göra om lite, det gör så mycket.

Nu får det vara nog för idag=) kram så länge

 


Kommentarer
Postat av: sören

Vad trevligt ni verkar ha det!

2010-08-02 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0